Jumaat, 20 November 2009

SSK Hebat, Watasikadi sokong idea Siti





























DSSK juga telah mengusahakan highway KK-KB yang mendekatkan jarak dan mengurangkan risiko kemalangan.

cuba siti gambar jalan dulu dan sekarang.


Itulah hebatnya bakal Ketua Menteri Pilihan Siti, Datuk Seri Salleh Said Keruak dari manifestasi orang muda, bakal pemimpin masa depan jika masuk BN, Watasikadi.

Kalau ada mempertikaikan idea Watasikadi... anda silap kerana beliau adalah pemegang Ijazah sarjana muda perakaunan (Hons) dari di Universiti Malaysia Terengganu.

Ini diikuti juruaudit di firma audit Horwath International (KK Branch) sebelum konvo lagi sehingga meletak jawatan pada mac 2009.

Slogannya AMUN AKU PESUT, TIGAD KU BETISKU mengikut tafsiran Siti... andai saya undur, saya tetak kaki saya... dah sokong Siti dan abang Watasikadi akan terus sokong Siti.


Kalau ada mempertikaikan idea Siti... persepsi anda silap kerana pengkaji ekonomi pun sokong idea Siti.

Seliu-liu.... oi kanda Seliu-liu kembalilah ke pangkal jalan, jangan asyik kutuk pemimpin agung pilihan siti dan jutaan rakyat Sabah.

Ada yang tanya macam mana ya bijaknya Salleh bawa peruntukan kerajaan Sabah ke Kota Belud... orang Tuaran, Kota Marudu dan Libaran tidak marahkah Siti?

Jawab Siti, marah apa... ini soalan mudah... Projek Jelapang Padi buat di Kota Belud tapi nama Jelapang Padi Sabah... untuk tingkat pengeluaran beras Sabah bah bukan Kota Belud.

Kudat Bypass... namanya pun bukan Kota Belud Bypass.. so Kudat adalah zon yang meliputi utara Sabah iaitu Kota Belud, Kota Marudu, Pitas, Langkon (Siti besar di sini), Tandek, Sikuati, Matunggong dan Pulau Banggi (termasuk Balambangan lah).

Dari Pitas boleh masuk ke Paitan seterusnya Beluran, Sandakan, Kinabatangan, Lahad Datu, Kunak, Semporna dan Tawau.

So, siapa yang untung? kan projek untuk rakyat Sabah namanya tu, wal hal yang untung rakyat Kota Belud.

Projek loji air, jalan raya dan paip itu jasa Tan Sri Pandikar amin Mulia ketika menjadi Menteri Perhubungan dan Kerja Raya Sabah.


Kasihan Seliu-liu, tiada idea nak lawan Siti berhujah... jom lah bang ikut perjuangan Siti...

Siti selitkan sekali bandar Kota Belud era SSK