Jumaat, 19 November 2010

Facebookers Terus Persenda Baror Sawi


KOTA BELUD: pemuda UMNO KB lesu dan layu tak bermaya? baharul sawi tidak layak menjadi ketua pemuda umno kb setelah dilantik ke jawatan pembantu khas kepada penasihat sains ketua menteri ( salleh said ).

apa aktiviti yang dibiayai oleh barul dlm menjaga pengundi muda? k...ejar projek juta2 guna nama pemuda umno kb tapi tidak pernah menjaga kebajikan ajk dan cwngan pemuda umno kb.

tidak pernah taja ahli pemuda dan ajk pemuda umno kb ke persidangan umno pusat dengan alasan ssk tidak mahu, padahal pelokek. jgn jadi ketua kalau kedekut nauzubillah.

ayam tambatan tan sri pandikar dan salleh said ini juga memperlekehkan ajk pemuda umno kb apabila tidak membawa seorang pun utk berkhidmat di p.r.k batu sapi. yg ada sana pun belanja sendiri.

tak nak berenggang dengan datuk salleh. mahu lobi calon di kb? kepimpinan inikah yang diperlukan oleh msyrkt kb sebagai pemimpin. arahan salleh said berangkali semua tu.

mastermind lipas kudung. belum lagi cerita pemuda umno kb dapat peruntukan parlimen yg lesap entah kemana?

ingat barul : ketua pemuda cawangan akan mengundi dibahagian juga akan datang. pemimpin pusat harus peka jika ingin BN terus bertapak di KB.