Selasa, 12 Oktober 2010

BAROR dan PARDAN Utusan Salleh


Tok mendapat maklumat Menteri Hal-Ehwal Sains Kerajaan Sabah merangkap Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Sabah, Datuk Seri Salleh Said Keruak mengutuskan dua ulunnya iaitu Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Bahagian Kota Belud, Datuk Dr Baror Sawi dan AJK merangkap G7 UMNO Kota Belud, Pardan Maji untuk berunding dengan rakyat Labuan dan Wakap berhubung tuntutan mereka terhadap Grazing Reserve Kuala Pintasan.

Seperti kita sedia maklum, Salleh menghina rakyat Labuan dan Wakap konon gunakan PERTUBUHAN haram untuk menuntut tanah rizab padang ragut itu, selepas menemui pimpinan Badan Bertindak Padang Ragut Kuala Pintasan (LANTAS).

Sedangkan Salleh gagal berunding dengan LANTAS dan akhirnya menuduh badan itu haram, apatah lagi BAROR dan PARDAN yang semua sedia maklum berkelulusan rendah.

Maaf ya encik berdua, kami dalam LANTAS ramai berpelajaran tinggi, bukan dibeli macam PhD BAROR SAWI ya.

Tidak perlulah kamu berdua susah-susah menemui kami nanti anda jadi mangsa gelak ketawa, pulang hampa kerana kalah hujah yang berfakta bukan cerita kosong orang tiada sekolah macam BAROR dan PARDAN.

MUNGKINKAH SALLEH melatih BAROR menjadi pemimpin pelapis untuk dicalonkan di DUN USUKAN dengan membuat assignment pertama utusan berunding dengan rakyat Labuan dan Wakap.

Tidak payah lah DATUK SALLEH kerana kami tahu BAROR bejat moralnya kerana penagih syabu, ubat batuk dan kaki sabung ayam.

Kelulusan dibeli pula tu.

Macam mana ya orang rendah akademik dan IKON PEMUDA UMNO MALAYSIA SUKA DADAH boleh jadi YB dan perunding kelas tiga.

PIIIIIRAAAAAA BAROR SYABU.

PIIIIRAAAAA PARDAN MAJI SI PEMAKAN DUIT HARAM YANG MUNGKIR AMANAH DI PEJABAT DAERAH.